Ügyfél elégedettség-mérés

Munkánk során meghatározzuk a kritikus pontokat, feltárjuk a fejlesztendő területeket, az ügyfélélmény javításának lehetőségeit, valamint felmérjük, hogy miben jó a cég, és miben kell fejlődnie önmagához, vagy a konkurenciához képest. Hiszen ami ma extrának számít az holnap elvárás lesz!

ugyfel-elegedettseg-meres
Ügyfélelégedettség-mérés

Nem tudja, hogy ügyfelei elégedettek-e
a cégével?

Szakértőink felmérik az ügyfelei elégedettségének mértékét, és a visszajelzések alapján segítenek a fejlesztésben.

  • Tökéletes elégedettség nincs, de ez nem is lehet cél
  • Minden ügyfél egyedi, így elégedettségét is részben egyedi elvárások alakítják
  • Az elégedettség nem egy állandó jellemző, hanem időtől, tértől, szolgáltatótól, terméktől és ügyféltől függően változik, alakul
  • Bármilyen jó lehet a szolgáltatás, vagy termék, ha nem érzi az ügyfél, hogy kiemeltként van kezelve, akkor csökken elégedettsége

Az ügyfelek elégedettségét befolyásoló tényezők

Az ügyfelek elégedettségét sok tényező befolyásolja. Jó terméket, vagy szolgálatást bárhonnan lehet vásárolni, de az a cég, amely a minőségi kiszolgálást helyezi előtérbe, az hosszú távon tervez. Az ügyfeleket pedig megtartani könnyebb, mint új vásárlókat szerezni. Így az elégedettség érzését kell kiváltanunk ügyfeleiből.

Hogyan is működik
az ügyfélelégedettség-mérés

Egyedi igények és célok meghatározása​

Egyedi ajánlat
Megállapodás
Szerződéskötés​

Oktatás partnerünk
részéről​

Szkript összeállítása
Partner jóváhagyása​

Próbahívások
indítása​

A szkript módosítása a pontos válaszokért​

Hívások
lebonyolítása​

Összegzés, statisztikák
elküldése a partner
részére

Az elégedettség elérését elősegíthetik általános eszközök, de minden területen és ügyfélcsoportnál léteznek olyan, egyedi eszközök, melyek csak arra az ügyfélkörre érvényesen hatnak az elégedettség kialakulására. Szakértőink segítenek megtalálni az ön vállalkozása számára fontos és hasznos eszközöket!

Az elégedetlen vásárlók több, mint 90 %-a soha többé nem fog az adott cégtől vásárolni, éppen ezért a vállalkozás legfőbb célja kell legyen, hogy vevői elégedettek legyenek a termékkel/szolgáltatással.

A legtöbb vállalkozás ennek ellenére elhanyagolja az elégedettség méréseket.

Miért válasszon minket?

Hitvallásunk, hogy mindenki számára elérhető szolgáltatást biztosítsunk, ezért folyamatosan fejlődő, magas színvonalú szolgáltatással állunk ügyfeleink rendelkezésére. A célunk, hogy partnereinkkel hosszútávú, sikeres együttműködést alakíthassunk ki.,

miért válasszon minket