Helpdesk

Az igazán elégedett ügyfél sokkal inkább köszönhető az együttműködés során kapott támogatásnak, mint magának a terméknek/szolgáltatásnak. Lehet bármilyen jó a termékünk, vagy szolgáltatásunk, előfordulhat, hogy az ügyfél elakad annak használatában vagy hibát tapasztal. Épp ezért kell lennie egy biztos pontnak, ahová a problémáival fordulhat.

helpdesk

Cége jelenlegi helpdesk szolgáltatása nem működik megfelelően?

A hatékony helpdesket a segítségnyújtás minősége határozza meg, amely gazdaságilag is megtérül, ezért válasszon megbízható, hatékony, gyorsan reagáló, professzionális szolgáltatást!

nem működik

Az, hogy egy szolgáltatáshoz kapcsolódik helpdesk, nem minden esetben jelenti azt, hogy annak működése kielégítő megoldást nyújt. Ez sok esetben csak később,
az együttműködés során mutatkozik meg, leginkább akkor, amikor azonnali beavatkozásra van szükség egy adott probléma megoldásához.

Kisebb kaliberű kérések, vagy megoldandó feladatok esetén általában egyetlen helpdesknek sincs problémája, azonban a hirtelen fellépő, akár a cég működését is akadályozó problémák esetén már szembetűnők lehetnek a hibák. Ilyenkor azonnali reakcióra van szükség, és gyakran az, hogy gazdaságilag mennyire lesz érezhető a probléma, mire megoldódik, sok esetben kizárólag a helpdesk szolgáltatás minőségén múlik.

A megfelelően képzett és segítőkész helpdesk

A jó helpdeskkel szemben alapvető elvárás, hogy gyors, hatékony, szakértő és érthető legyen.

Ezen felül viszont sok-sok olyan egyéb tényező van, amely meghatározza a jó együttműködést, ezért érdemes előre tájékozódni, minél több információt szerezni a kiszemelt szolgáltatóról, hiszen ha létezik olyan terület egy cégnél, amellyel garantáltan megnehezítik a mindennapi működésünket, az a rosszul menedzselt terméktámogatás, vagy a helpdesk teljes hiánya. Informatikai szolgáltatás esetében el kell fogadnunk, hogy részben ki vagyunk szolgáltatva egy olyan terület szakértőinek, amelyre nem biztos, hogy teljes rálátásunk van. Éppen ezért, ha nem tudunk velük gyorsan kapcsolatba lépni, vagy nem olyan minőségű a segítségnyújtás mint kellene, akkor nem lesz biztonságos a működés.

A helpdesktől sokkal többet várunk el, mint egy ügyfél­szolgálattól

Egy jó helpdesk soha nem leterhelt. A jól működő központok ugyanis minden esetben olyan létszámmal és megoldásokkal működnek, hogy a kollégák azonnal tudják fogadni a hívásokat, vagy kezelni az e-maileket, megkereséseket.

Fontos, hogy minél rövidebb átfutási idővel adjunk megoldást a kérdésekre és problémákra. Tehermentesítve Partnereinket és támogatva az ügyfeleiket.

Hogyan ismerheted fel,
hogy a megfelelő
helpdesket választottad?

Szakértői megoldásokat biztosítanak

A megadott területnek az adott szolgáltató kell, hogy legyen a szakértője - hiszen ezért vesszük fel -, így alapvető elvárás, hogy az adott problémára olyan megoldásokat találjanak vagy javasoljanak, amelyek megfelelő megoldást nyújtanak számunkra.

Nem zárkóznak el az egyedi igényektől

A cég hozzáállását, nyitottságát és fejlődési szándékát bizonyítja, ha figyelembe veszi az egyedi kéréseket, javalatokat, találnak megoldást minden helyzetre, akár plusz fejlesztéseket kivitelezve a megoldás érdekében.

Nem várnak el szakértői
tudásszintet a Ügyfelektől

Érthető és egyértelmű kommunikációval segítik az ügyfeleket. Felkészültek rá, hogy a megoldási javaslatokat olyan embereknek is érthetően átadják, akik nem rendelkeznek szakértői tudással az adott témában.

Javaslatokat tesznek a fejlődéshez

Az együttműködés során megismerik ügyfeleik egyedi igényeit, megoldásait, folyamatait, melyekhez olyan javító és segítő megoldásokat javasolnak, amelyek az addigi tapasztalataik alapján segíthetik a működést.

Miért válasszon minket?

Hitvallásunk, hogy mindenki számára elérhető szolgáltatást biztosítsunk, ezért folyamatosan fejlődő, magas színvonalú szolgáltatással állunk ügyfeleink rendelkezésére. A célunk, hogy partnereinkkel hosszútávú, sikeres együttműködést alakíthassunk ki.

miért válasszon minket