Ügyfél elégedettség-mérés
Munkánk során meghatározzuk a kritikus pontokat, feltárjuk a fejlesztendő területeket, az ügyfélélmény javításának lehetőségeit, valamint felmérjük, hogy miben jó a cég, és miben kell fejlődnie önmagához, vagy a konkurenciához képest. Hiszen ami ma extrának számít az holnap elvárás lesz!

Nem tudja, hogy ügyfelei elégedettek-e
a cégével?
Szakértőink felmérik az ügyfelei elégedettségének mértékét, és a visszajelzések alapján segítenek a fejlesztésben.
- Tökéletes elégedettség nincs, de ez nem is lehet cél
- Minden ügyfél egyedi, így elégedettségét is részben egyedi elvárások alakítják
- Az elégedettség nem egy állandó jellemző, hanem időtől, tértől, szolgáltatótól, terméktől és ügyféltől függően változik, alakul
- Bármilyen jó lehet a szolgáltatás, vagy termék, ha nem érzi az ügyfél, hogy kiemeltként van kezelve, akkor csökken elégedettsége
Az ügyfelek elégedettségét befolyásoló tényezők
Az ügyfelek elégedettségét sok tényező befolyásolja. Jó terméket, vagy szolgálatást bárhonnan lehet vásárolni, de az a cég, amely a minőségi kiszolgálást helyezi előtérbe, az hosszú távon tervez. Az ügyfeleket pedig megtartani könnyebb, mint új vásárlókat szerezni. Így az elégedettség érzését kell kiváltanunk ügyfeleiből.
Hogyan is működik az ügyfélelégedettség-mérés
Egyedi igények és célok meghatározása
Egyedi ajánlat
Megállapodás
Szerződéskötés
Oktatás partnerünk részéről
Szkript összeállítása Partner jóváhagyása
Próbahívások
indítása
A szkript módosítása a pontos válaszokért
Hívások
lebonyolítása
Összegzés, statisztikák elküldése a partner részére


Az elégedettség elérését elősegíthetik általános eszközök, de minden területen és ügyfélcsoportnál léteznek olyan, egyedi eszközök, melyek csak arra az ügyfélkörre érvényesen hatnak az elégedettség kialakulására. Szakértőink segítenek megtalálni az ön vállalkozása számára fontos és hasznos eszközöket!
Az elégedetlen vásárlók több, mint 90 %-a soha többé nem fog az adott cégtől vásárolni, éppen ezért a vállalkozás legfőbb célja kell legyen, hogy vevői elégedettek legyenek a termékkel/szolgáltatással.
A legtöbb vállalkozás ennek ellenére elhanyagolja az elégedettség méréseket.

Miért válasszon minket?
Hitvallásunk, hogy mindenki számára elérhető szolgáltatást biztosítsunk, ezért folyamatosan fejlődő, magas színvonalú szolgáltatással állunk ügyfeleink rendelkezésére. A célunk, hogy partnereinkkel hosszútávú, sikeres együttműködést alakíthassunk ki.,
